Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

28 Mayıs 2007 Pazartesi

CUMHURİYET KURULURKEN

İnönü, Sakarya, Tınaztepede,
Sel oldu aktı kan bütün cephede,
Aziziye, Dumlupınar, kocatepede,
Kan ile kurduk biz CUMHURİYETİ.

Nice canlar verdik ayrıldı tenden,
Yine vazgeçmedik aziz vatandan.
Çanakkale conkbayırda yatandan,
Kan ile kurduk biz CUMHURİYETİ.

Can mal hepsin orta yere koyarak,
Bu iş çözülmezdi boyun eyerek,
"Hedefiniz Akdenizdir." Diyerek.
Topyekün kurduk biz CUMHURİYETİ.

Vatanı terk edin dedik evvela,
Terk etmeyenleri getirdik yola.
Baş eğdirdik diz, çöktürdük Düvele.
Şan ile kurduk biz CUMHURİYET.

Yetmiş beş yıl önce CUMHURİYETİ,
Yirmi dokuz Ekim de kırdık zilleti,
Dokuz yüz yirmi üçte hür eyledik milleti,
İşte o gün kurduk biz CUMHURİYETİ.

Kağnılarla geçildi ateş, kor, ölüm.
Her yerde işkence, her yerde zulüm.
Emretti ATATÜRK."Ya İstiklal, Ya ölüm"
Onunla kurduk biz CUMHURİYETİ.

Mazlum der durumu tasvir eyledim.
Bildiğimi bildiğimce söyledim.
Silahla kurtardım kalemle tam eyledim.
Fen ile kurduk biz CUMHURİYETİ.

Hiç yorum yok: