Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

19 Aralık 2007 Çarşamba

ATMA MAZLUMU

Ya Rab ne gelirse senden razıyım,
Muhannete muhtaç etme mazlumu
Ben beni bilirim çoktur günahım
Nolur ulu orta tartma mazlumu

Pişmanım yaptığım kötü işlere
Fayda yok başımı vursam taşlara
Zulmeyledim gökte uçan kuşlara
Sende herkes gibi atma mazlumu

Neyleyim ki olan oldu bir kere
Unuttuk her şeyi daldık zevklere
Nice kul incittik öyle yok yere
Nolur bir köşeye atma mazlumu,

Tövbeyi nasuhla tövbe eyledim
Bin pişman oldum nefsim bağladım
Seherlerde boyun büktüm ağladım
Ahirette mahçup etme mazlumu

Mazlum duasını niyazın etti
Gücü yettiğince tövbesin tuttu
Bu dünyada ömrü çileyle bitti
Veyil çukuruna atma mazlumu

Hiç yorum yok: