Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

10 Nisan 2008 Perşembe

ANADOLU’YU SATIYORUM

Anadolu’yu satıyorum:
Duysun bütün dünya yedi düvel,
Dost düşman herkes
Doğu, batı, kuzey, güney
Anadolu’yu satıyorum.
Duysun gizli açık düşmanlar
Rum, Yunan, Ermeni, Moskof,
Anadolu’yu satıyorum
Duysun sözde dostumuz
Müttefikimiz
Amerika, Almanya, İngiltere,Fransa
Anadolu’yu satıyorum.
Üstüne Kıbrıs hediyeli Batı Trakya ödüllü
Anadolu’yu satıyorum,
Çanakkale’yi geçilmez kılacak olana
İki yüz elli bin şehit verecek olana
Satıyorum.
Denizlerini kızıla
Toprağını taşını karış karış kanla sulayacak olana
Satıyorum.
Bir Nene Hatun,bir Sütçü İmam , bir Avcı Mehmet
Yetiştirene,
Bir Mustafa Kemal çıkartana satıyorum.
Uğruna top yekun milletçe ölecek olana
Yeniden sınırlarını kanla çizecek olana
Anadolu’yu satıyorum
Şehitlerinin kanında bayrak çizecek olan millete
Satıyorum
Yok mu artıran göbeğinden atan, bu bedeli ödeyecek olan?
Satıyorum, satıyorum, saaattım.
Yukarıdaki şartlara uygun başka bir millet olmadığından
İhale, Türk milletinde kalmıştır.
Ve ebediyen kalacaktır.

Hiç yorum yok: