Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

22 Kasım 2007 Perşembe

YARABBİ

Bir fakiri bulup bir lokma ekmek
Veremeden geliyorum, Yarabbi,
İki öksüz bulup başın okşayıp,
Sevemeden geliyorum, Yarabbi.

Dalmışım küfüre deryalar boyu
Ararım ruhumu, yuyacak şeyi,
Almışım günahtan en büyük payı,
Sayamadan geliyorum, Yarabbi.

Ne yüzle diyeyim, hesaba çekme,
Acımadan vurduk, düşene tekme,
Ağız tadı ile bir helal lokma,
Yiyemeden geliyorum Yarabbi.

Mevla’m senin merhametin olmadan,
Mevtama kırk kişi safa durmadan,
Arınacak bir kaynağa, varmadan,
Yunamadan geliyorum, Yarabbi.

Her an seni zikr eyleyip duymadan
Doksan dokuz ismin bilip saymadan,
Nice kul hakkını yedik, doymadan,
Ödemeden geliyorum Yarabbi.

Küfür kovaladı, Mazlum kaçtıkça,
Şeytan yolun kesti, doğru seçtikçe,
Zevk aldı nefis, küfre daldıkça,
Uyanmadan geliyorum Yarabbi.

Hiç yorum yok: