Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

25 Mayıs 2007 Cuma

ÖMRÜM

Gönül beni salma sapa yollara,
Ben düz yolda bile gidemez oldum.
Bülbül gibi nağme bekleme benden,
İki lafı becir edemez oldum.

Bir hal oldu nasıl nedir bilmiyom,
Bakıyom görmüyom bir tat almoyom.
İki metre ilerisin görmüyom,
Kim kimdir bilip seçemez oldum.

Yaş mı erdi gayrı bilmem kemale,
Çeşit çeşit şekil geldi cemale,
Her iş için tutuyom bir amale,
Bir kaşık çorbayı içemez oldum.

Eskilerden dere bayır demezdim,
Gezerdim her yanı bir yer gomazdım,
Genede yorgunluk nedir bilmezdim.
Gapının eşiğin geçemez oldum.

Bırak bu mazlumu bitsin çilesi,
Kurudu bağında gülü lalesi,
Ha çıktı ha çıkacak nefesi,
Ben gayrı ölümden kaçamaz oldum.

Hiç yorum yok: