Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

10 Nisan 2008 Perşembe

ARZUHAL

Hakimler, Savcılar, Sayın Zevatlar;
Çalandan çırpandan davacıyım ben.
Yakalayın hesap versin gevvatlar,
Talandan tırpandan davacıyım ben.

İp ise cezası ipe çekilsin,
Kör kuyuya zindanlara tıkılsın,
Tırnağı çekilsin dişi sökülsün,
Yalayıp yutandan davacıyım ben.

Acımak yok neyse çeksin cezasın,
Yaptığının mutlak görsün ezasın,
Devlet makamında sürüp sefasın,
Yan gelip yatandan davacıyım ben.

Herkes işin doğru dürüst yapmalı,
Kanun terazisi doğru tartmalı,
Hakkı her bir şeyden üstün tutmalı,
Adalet satandan davacıyım ben.

Haksa hakkım helal değil onlara,
Bulunmalı sırt veren kim bunlara?
Kimin malın kim veriyor kimlere?
Alandan verenden davacıyım ben.

Sayın yetkililer; görev sizlerde,
Adalet kalmasın öyle sözlerde,
Umut olsun yaş olmasın gözlerde,
Mazluma vurandan davacıyım ben,

Hiç yorum yok: