Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

10 Nisan 2008 Perşembe

ASLINA DÖNER

Topraktan yoğruldum çamurdur mayam,
Eririm yağmurda asla dönerim
Günah benim için suç benim için,
Habil’de, Kabil’de asla dönerim.

Gaipte değilim sırrın kendiyim,
Hakk’ın halk ettiği kulun kendiyim
Hem hayıra hem de şerre bendeyim
Yanarım ateşte asla dönerim.

Halk eden Halik tir bilir halimi,
Neden bana etsin bunca zulümü
Yakar cehennemde alır külümü,
İrem bahçesinde asla dönerim.

Mazlum Hakk’ı bilir Hakk’ta mazlumu
Katibin yazdığı Hakk’ a gizli mi?
Sınav yazılı mı acep sözlü mü?
Bir gün mefta olur asla dönerim.

Hiç yorum yok: