Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

bloğu beğendiniz mi?

Popüler Yayınlar

ATMA MAZLUMU Ya Rab ne gelirse senden razıyım, Muhannete muhtaç etme mazlumu. Ben beni bilirim çoktur günahım, Nolur ulu orta tartma mazlumu.

9 Mart 2009 Pazartesi

KANIM DÜŞTÜ TOPRAĞA
CAN OLDUM GERİ DÖNDÜM

Zulüm ile geldiler,
Barbar Palikâryalar.

Bedenime aş ermiş,
Leş yiyici kargalar.

Vatanıma göz koymuş,
Eli haçlı ordular.

Kestiler kanım dondu,
Balta, bıçak, nacakta,

Zalimler tahtlarından,
İndi altı ocakta.

Payidar etmek için,
Zalimler bu düzeni,

Yıktılar camileri,
Susturdular ezanı,

Yaktılar Saimbeyli,
Ceyhan, Feke, Kozan’ı,

Sönen Ocaklar tekrar,
Yandı altı ocakta.

Zalimler tahtlarında,
İndi altı Ocakta.

Hayal kurdular benim,
Kanımın üzerine,

Ne bahisler koydular,
Canımın üzerine

Getirip haç diktiler,
Dinimin üzerine,

Hayalleri açmadan,
Soldu köşe bucakta,

Zalimler tahtlarından,
İndi altı Ocakta.

Kan koktu ortalıkta,
Kan aktı Mercin çayı,

Mercin de mağlup etti
Düşmanı Kuvva Beyi.

Yakıp yağmaladılar,
Canım Hamidiye’yi

Bebeleri vurdular,
Kundakta ve kucakta,

Zalimler tahtlarından,
İndi altı ocakta.

Bu günü bayram ettim,
Her an yadetmek için,

Şehitler kervanına,
Şehitler katmak için,

Atadan emir aldık,
Düşmanı atmak için,

Var idik birlik olduk,
Hilal yüzlü sancakta

Zalimler tahtlarından,
İndi altı Ocakta.

Hiç yorum yok: